Hogyan fogyj le a lehető leggyorsabban?

 

Hogyan fogyjunk le gyorsan: 3 egyszerű lépés, kutatások alapján

Számos mód van arra, hogy gyorsan lefogyhass.
Azonban a legtöbbjüknél mindig éhes és elégedetlen leszel.
Ha nincs vasakaratod, akkor az éhség miatt bizony gyorsan fel fogod adni ezeket a terveket.
 
Íme a vázolt terv:
  • Csökkenteni az étvágyat jelentősen.
  • Gyorsan fogyni, éhség nélkül.
  • Egyidejűleg javítani az egészséges anyagcserét.
Itt van egy egyszerű, háromlépcsős terv, hogy gyorsan fogyhass.

1. Fogd vissza a cukrot és a keményítőt

A legfontosabb rész a cukrok és keményítők (szénhidrátok) csökkentése.

Ezek azok az élelmiszerek, amelyek az inzulin szekrécióját, kiválasztását serkentik. Ha még nem tudtad: az inzulin a szervezet fő zsír-tároló hormonja.

Amikor az inzulin lecsökken, a zsír könnyebben felszabadul a zsírraktárakból, és a szervezet szénhidrát helyett zsírokat éget el.

Az inzulin csökkentésének másik előnye az, hogy a vesék a szervezetből a felesleges mennyiségű nátriumot és vizet kiválasztják, ami csökkenti a felduzzadást és a felesleges víztömeget.

Nem ritka, hogy akár 4,5 kg-ot is elveszíthetsz (néha többet is) az étkezés első hetében, mind a testzsírból, mind a vízsúlyból.

Készítettek egy tanulmányt, amely összehasonlítja az alacsony szénhidráttartalmú és alacsony zsírtartalmú étrendet a túlsúlyos / elhízott nőknél.


Az alacsony szénhidráttartalmú csoport telítettségig eszik, míg az alacsony zsírtartalmú csoport kalóriában korlátozott és éhes.

Mérsékeld a szénhidrátot, csökkentve az inzulint, és kevesebb kalóriát fogsz fogyasztani automatikusan és éhség nélkül!

Egyszerűen azt mondhatjuk, hogy az inzulin csökkentése zsírégetést okoz automatikusan.

Megjegyzés: Az étrendből származó cukrok és keményítők (szénhidrátok) eltávolítása csökkenti az inzulin szintjét, megölheti az étvágyat, és éhség nélkül fogyni tudsz.

2. Egyél fehérjét, zsírt és zöldségeket!

Minden ételnek tartalmaznia kell fehérjeforrást, zsírforrást és alacsony szénhidráttartalmú zöldségeket. Az ételek ilyen módon való elkészítése közvetlenül mérsékli a szénhidrátbeviteled az ajánlott napi 20-50 gramm tartományba.

Fehérjeforrások:

  • Hús - marhahús, csirke, sertés, bárány, szalonna stb.
  • Halak és tenger gyümölcsei - lazac, pisztráng, garnélarák, homár, stb.
  • Tojás - az Omega-3 dúsított vagy tanyasi tojás a legjobb.

A sok fehérje fogyasztás fontosságát nem lehet túlértékelni.

Kimutatták, hogy napi 80-100 kalóriával növeli az anyagcserét.

A magas fehérjetartalmú étrend 60%-kal csökkentheti az étkezés kényszerítő gondolatát, csökkenti a késői éjszakai nassolást a felére, és olyan tele érzed magad, hogy naponta 441 kalóriát kevesebbet fogyasztasz... Csak a fehérje hozzáadásával a diétádhoz.

Ha fogyásról van szó, a fehérje a tápanyagok királya. Időszakosan.

Alacsony szénhidráttartalmú zöldségek

  • Brokkoli
  • Karfiol
  • Spenót
  • Kelkáposzta
  • Kelbimbó
  • Fejes káposzta
  • Svájci chard (mángold)
  • Saláta
  • Uborka
  • Zeller

Ne félj a tányérodat alacsony szénhidráttartalmú zöldségekkel feltölteni. Élvezheted a masszív mennyiséget anélkül, hogy napi 20-50 nettó szénhidrátot átlépnéd.

A hús és zöldség alapú étrend tartalmazza az összes rostot, vitamint és ásványi anyagokat, melyekre az egészségednek szüksége van. A diétában nincs élettani szükséglet a gabonafélékre.

Zsírforrások

  • Olivaolaj
  • Kókuszolaj
  • Avokádóolaj
  • Vaj

Egyél 2-3x naponta. Ha délután éhes vagy, pótold egy 4. étkezéssel.

Ne félj a zsíroktól: egyszerre alacsony szénhidrát és alacsony zsírtartalmú ételeket tenni egy diétába, az bizony egy kudarchoz vezető recept. Ez lehangolttá tesz, és feladod a terved.

A legjobb főzőzsír a kókuszzsír. Ez olyan zsírokban gazdag, mint a közepes láncú trigliceridek (MCT). Ezek a zsírok jobbak, mint a többi és persze fokozhatják az anyagcserét.

Semmi okod arra, hogy félj ezektől a természetes zsíroktól: új vizsgálatok azt mutatják, hogy a telített zsír egyáltalán nem növeli a szívbetegség kockázatát.

 

Megjegyzés: Készíts minden ételt egy fehérjeforrásból, egy zsírforrásból és egy alacsony szénhidrogén tartalmú zöldségből. Ezzel a 20-50 gramm szénhidráttartományba kerülsz, és drasztikusan csökkented az inzulin szintjét.
 

3. Emeld meg a súlyokat 3 alkalommal hetente!

Nem kell testmozgást végezni e terv szerint, de igen ajánlott.

A legjobb lehetőség az, hogy hetente 3-4 alkalommal elmész az edzőterembe. Melegíts be, súlyzózz, majd nyújts.

Ha még új vagy az edzőteremben, kérj tanácsot egy trénertől.

Súlyok emelésével kalóriát égetsz, ez megakadályozza az anyagcsere lelassulását, ami a súlycsökkenés egyik gyakori mellékhatása.

Az alacsony szénhidráttartalmú diétákra vonatkozó tanulmányok kimutatták, hogy még egy kis izmot is nyerhetsz, miközben jelentős mennyiségű testzsírt veszítesz.

Ha úgy érzed a súlyok emelgetése nem a Te asztalod, akkor egyszerűbb a kardió edzés: például futás, kocogás, úszás vagy gyaloglás elegendő.

Megjegyzés: A legjobb, ha valamilyen ellenálló-edzést csinálsz, mint a súlyzózás. Ha ez nem lehetséges, a kardio edzés is működni fog.
 
 

Opcionális - Tölts vissza szénhidrátot hetente egyszer!

Egy napon "csalhatsz" egy héten, amikor több szénhidrátot eszel. Sokan a szombatot szeretik.

Fontos megpróbálni ragaszkodni az egészségesebb szénhidrátforrásokhoz, mint pl. a zab, a rizs, a quinoa, a burgonya, az édesburgonya, a gyümölcs stb.

De kizárólag ez az egy magasabb szénhidráttartalmú nap! Ha heti többször is ezt csinálod, akkor nem fogsz sok sikert elérni ezzel a tervvel.

Ha nagyon szükséged van egy csaló étkezésre és valami egészségtelent akarsz enni, akkor tedd meg ezen a napon.

Légy tudatában annak, hogy a csaló ételek vagy a szénhidrátok nem feltétlenül szükségesek, de szabályozhatják bizonyos zsírégető hormonok működését, mint a leptin és a pajzsmirigyhormonok.

Lehet egy kis súlynövekedés ezen a napon, de a nagyrésze az a víz súlya, és ezt újra elveszíted a következő 1-2 napban.

Megjegyzés: Ha csak a hét egyetlen napja az, amikor több szénhidrát eszel, ez tökéletesen elfogadható, bár nem szükséges.
 

Mi a helyzet a kalória és adag szabályozással?

NEM szükséges számolni a kalóriát, amíg a szénhidrát szintet nagyon alacsony szinten tudod tartani, és a fehérje, a zsír és az alacsony szénhidráttartalmú zöldségekhez ragaszkodsz.

Számos nagyszerű eszközzel követheted az éppen fogyasztott kalóriák mennyiségét. Az interneten több weboldal, illetve mobiltelefonra letölthető alkalmazások közül válogathatsz, amelyek ingyenesek és könnyen használhatóak.

A fő cél az, hogy a szénhidrátot naponta 20-50 gramm alatt tartsuk, és a többi kalóriát a fehérjéből és zsírjából nyerjük.

Megjegyzés: Nem szükséges számolni a kalóriákat ahhoz, hogy lefogyj ezzel a diétatervvel. A legfontosabb, hogy szigorúan tartsd a szénhidrátot a 20-50 gramm közötti tartományban.
 

10 Fogyás tipp a dolgok könnyebbé tételéhez (és persze gyorsabbá tételéhez :) )

Itt van még 10 tipp, amelyek még gyorsabban fogyhass:

  1. Egyél magas fehérjetartalmú reggelit. A magas fehérjetartalmú reggeli étkezésekről kimutatták, hogy csökkentik a sóvárgásokat és a kalóriabevitelt egész nap.
  2. Kerüld a cukros italokat és a gyümölcsleveket. Ezek a leginkább hízlaló dolgok, amelyeket be tudsz vinni a testedbe és ezeket elkerülve, segíthet a fogyásban.
  3. Igyál vizet fél órával az étkezések előtt. Egy tanulmány szerint az ivóvíz fél órával az étkezés előtt 44% -kal növeli a súlycsökkenést 3 hónap alatt.
  4. Válaszd ki a fogyókúra-barát ételeket. Bizonyos ételek nagyon hasznosak a zsír elvesztéséhez.
  5. Egyél oldható rostokat. A vizsgálatok azt mutatják, hogy az oldható rostok csökkenthetik a zsírt, különösen a hasi területen. Rosttartalmú kiegészítők, mint a glükomannán is segíthetnek.
  6. Igyál kávét vagy teát. Ha kávét vagy teát iszol, akkor igyál annyit, amennyit csak akarsz, mivel a koffein 3-11%-kal növeli az anyagcserét. Persze ebben is ajánlott mértéket tartani, illetve mellőzni, ha bármilyen vérnyomás-illetve érrendszeri problémád van.
  7. Főleg nyers, feldolgozatlan ételeket egyél. A diétád legfontosabb alapja az egészséges ételek. Egészségesek, jobban eltelítenek és kevésbé valószínű, hogy túleszed magad belőlük.
  8. Egyél lassan. A gyorsevők egyre több súlyfelesleget gyűjtenek az idő múlásával. A lassú étkezéstől telítettebbnek érzed magad, valamint növeli a súlycsökkentő hormonok hatását.
  9. Használj kisebb tányérokat. Tanulmányok szerint az emberek automatikusan kevesebbet esznek, ha kisebb tányérokat használnak. Furcsa, de működik!
  10. Jó éjszakai alvás, minden nap. A kevés alvás a súlygyarapodás egyik legfontosabb kockázati tényezője, ezért fontos, hogy gondoskodj a megfelelő mennyiségű és minőségű alvásodról (min. 7-8 óra nyugodt alvás).
Megjegyzés: A legfontosabb, hogy ragaszkodj a három szabályhoz, de van még néhány dolog, amit tehetsz, hogy felgyorsítsd a dolgokat.

Milyen gyorsan fogsz fogyni (és más előnyök)

Kövér vs vékony nő

Az első héten kb 2-4 kg súlyt veszíthetsz (néha többet is), majd fokozatos csökkenést tapasztalhatsz, egyenletesen.

Van aki hetente 1-2 kg-ot le tud fogyni néhány hétig, szigorúan betartva a fenti diéta szabályokat.

Ha új vagy a diétázásban, akkor az eredmények valószínűleg gyorsan jönnek majd. Minél nagyobb súlyt kell elveszítened, annál gyorsabban történik.

Az első néhány napban kicsit furcsán érezheted magad. A tested évekig szénhidrátot égetett főleg, időbe telik, hogy a zsírégetésre átálljon.

Ez az úgynevezett "alacsony-szénhidrát láz", és általában néhány nap alatt véget ér. Általában 3 napig tart. Gyorsíthatod nátrium hozzáadásával az étrendedhez, például oldj fel egy leveskockát egy csésze forró vízben és idd meg.

Ezt követően a legtöbb ember nagyon jól, pozitívan és energikusan érzi magát. Ezen a ponton hivatalosan is "zsírégető bestia" leszel. :)

Az zsír-ellenes hisztéria évtizedek ellenére az alacsony szénhidráttartalmú étrend számos más módon javítja az egészséget:

  • A vércukor az alacsony szénhidráttartalmú diéták során egyre inkább lecsökken.
  • A trigliceridek általában csökkennek.
  • Kis, sűrű LDL (a rossz) koleszterin csökken.
  • A HDL (a jó) koleszterin emelkedik.
  • A vérnyomás jelentősen javul.
  • Mindezeken felül, az alacsony szénhidráttartalmú diéták könnyebben követhetőek, mint az alacsony zsírtartalmú étrendek.
Megjegyzés: Várhatóan nagyobb súlyt fogsz veszíteni, azonban ez alapvetően tőled függ, hogy milyen gyorsan fog megtörténni. Az alacsony szénhidráttartalmú diéták sok más módon is javítják az egészségét.
Nem kell éheztetned magad, hogy fogyjál

Ha orvosi ellenőrzés alatt állsz, beszélj orvosoddal, mielőtt változtatásokba kezdesz, mert ez a diéta csökkentheti a gyógyszeres kezelés szükségességét.

A szénhidrátok csökkentésével és az inzulinszint csökkentésével megváltoztathatod a tested hormonális környezetét, a tested és az agyad fogyásra sarkallod.

Ez drasztikusan csökkenti az étvágyat és az éhséget, azaz megszünteti fő okát annak, amiért a legtöbb ember nem képes fogyni a hagyományos módszerekkel.

Ezzel bizonyítottan 2-3-szor annyi súlyt veszíthetsz, mint egy tipikus alacsony zsír- és kalóriatartalmú diétával.

A türelmetlenek számára egy másik nagy előny, hogy a víz súlyának kezdeti csökkentése már a következő reggel nagy különbséghez vezethet a mérlegen.

Ezzel a diétával ételeket fogyasztsz a teljesség érzetével, és egyidőben egy csomó zsírt veszítesz vele. Isten hozott a paradicsomban! :)

 
Ha eddig elolvastad a cikket, engedd meg, hogy ajánljunk Neked pár olyan terméket, amivel még tovább segítheted a fogyásodat.

10 hasznos táplálékkiegészítő, melyekkel még hamarabb lefogyhatsz:

  1. 5 napos expressz diéta: komplex étkezések, melyek támogatják a súlyvesztést
  2. UNIVERSAL Nutrition Animal Cuts: egyik legösszetetteb és leghatásosabb zsírégető a piacon
  3. TWINLAB Chromic Fuel: króm-pikolinát tartalmú kiegészítő, mellyel a zsírfelhasználásodat növelheted
  4. ULTIMATE Nutrition Carb Bloc: szénhidrát-blokkoló, mellyel csökkentheted az elfogyasztott szénhidrátok felszívódását
  5. Szerves Zöld kávé: antioxidáns, amely segít megvédeni testet a méreganyagoktól, a szabadgyököktől, és támogatja a súlyvesztést
  6. Olimp Labs Gold Omega3 halolaj: számtalan pozitív élettani hatása mellett, az omega-3 zsírsavak nélkülözhetetlen társai a zsírszövet csökkentéséhez. Gátolja a zsírszövet kialakulását, csökkentheti a BMI indexet.
  7. Lipo+ Lipodrink ital - lapos has kúra: A Lipo+ egy haslapító gyógynövény koktél, ami meg is takarítja a beleket. Megszünteti a gázosodást, puffadást és az emiatt lelassult
  8. BSN Syntha-6 Edge: prémium minőségű fehérje, egyszerűsítheti a napi fehérjebeviteled
  9. CELLUCOR C4 Original: egyik legkiválóbb edzés előtti készítmény, mellyel kihozhatod magadból a maximumot
  10. Vita-Min Multivitamin Complete Formula: multivitamin és ásványianyag formula, több mint 50 összetevővel.

 

Szerkesztette/fordította: Sipos Róbert Richárd, forrás: healthlinedotcom.

 

 
Hagyjon egy hozzászólást